Saturday, May 1, 2010

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

Salam..eh,dah tahu kewujudan blog aku?? sakit hati??? tak perlu..kerana apa??? pertama: kata2 ku tidak sebagus kata2 mu..kedua: ayat2ku tidak seperti ayat2 mu yang bisa menghiris hati ku..ketiga: penulisan ku ada kaitan dengan hidup mu..penulisan mu juga ada kaitan dgn hidup ku..keempat: penulisan ku merupakan penghinaan kepada mu..penulisan mu juga merupakan penghinaan kepada ku,malah kepada semua kawan2 ku..kelima: aku jahat..percayalah kau juga tidak kurang hebatnya dalam membuat komplot semasa aku mempercayai mu..keenam: penulisan ku telah menganayai mu tetapi ingatlah penulisan mu membinatangkan ku..walauapapun, terima kasih kerana sudi menjadi pembaca setia blog ini..sakit hati??? sejuta kemaafan ku pohon kan..tiada kesudian untuk memaafkan ku?? terpulang..haha..ingat lah kawan2 ku juga tidak sudi memaafkan mu..masih sakit hati?? masih menanti apa??? maka keluarlah..penulisan ku hanya disini seperti diari hidup ku..DIARI ..sekiranya perkataan itu belum bisa dimegertikan,maka..aku ungkit kata2 mu "blog aku ,aku punya suka la nak tulis apa"...ahhahaa..masih disini??? eh,susah sgt kah utk mengerti?? oh, mengapa aku menulis blog?? sedangkan aku pernah berkata aku tidak pernah menulis ttg diri mu, tidak pernah membalas hinaan mu..ini JAWAPANKU " kerana ku sangka kita sudah selesaikan persengketaan kita, maka aku menyimpan impian utk terus senyum dan melupakan segalanya, tetapi perbuatan mu yang terus menerus menyimbah minyak di api yang masih bersisa, membuatkan api itu marak kembali..ingat..penulisan dan keluahan ini wujud disebabkan oleh KAMU!!!!!..

No comments:

Post a Comment